Zamknij

Nauczyciel języka niemieckiego

Nr oferty: StPr/25/2079Dodane przez: ZESPÓŁ SZKÓŁ AGROTECHNICZNYCH IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA W SŁUPSKU

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szczecińska 36, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
: Nauczyciel języka niemieckiego z kwalifikacjami do nauczania języka oraz przygotowanie pedagogiczne. Wynagrodzenie zależne od posiadanego stopnia awansu zawodowego. Praca na czas określony od 01.12.2025 na czas zastępstwa
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: od 5 153 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ AGROTECHNICZNYCH IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA W SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szczecińska 36, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Iwona Wojtkiewicz
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Nauczyciel języka niemieckiego z kwalifikacjami do nauczania języka oraz przygotowanie pedagogiczne. Wynagrodzenie zależne od posiadanego stopnia awansu zawodowego. Praca na czas określony od 01.12.2025 na czas zastępstwa
StPr/25/2079
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w technikum w ramach PPP, wg podstawy programowej; godziny pracy zgodnie z planem lekcji, umowa na rok szkolny 2025/2026; system wynagradzania: zgodnie z Kartą Nauczyciela; Praca na czas określony: od 13.11.2025 r. do 31.08.2026 r. Wymiar czasu pracy: 2/18 System wynagrodzenia: od 5153 zł.
StPr/25/2075
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

1) organizacja pracy w zespołach wchodzących w skład Działu Pieczy Zastępczej i Specjalistycznej Pomocy Rodzinie; 2) nadzór nad wykonywaniem obowiązków pracowników Działu Pieczy Zastępczej i Specjalistycznej Pomocy Rodzinie; 3) współpraca z instytucjami wspierającymi działalność pieczy zastępczej; 4) monitorowanie warunków opieki i wychowania dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych oraz ocena pracy rodzin zastępczych; 5) rekrutacja kandydatów na rodziny zastępcze i organizacja wymaganych szkoleń. Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Szczegóły oferty i wymagane dokumenty: https://bip.mopr.slupsk.pl/dokumenty/1810
StPr/25/2073
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 900 PLN

1.Konsultowanie wniosków mających na celu pozyskanie środków zewnętrznych na działalność statutową MOPR w Słupsku; 2. prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizowanymi projektami finansowanymi ze środków zewnętrznych, rozliczanie projektów oraz ich koordynowanie; 3. opracowywanie dokumentacji realizowanych projektów; 4. obsługa administracyjna projektów finansowanych ze środków zewnętrznych; 5. dokonywanie analizy danych dotyczących obszarów działalności MOPR w Słupsku; 6. prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki. Szczegóły dotyczące ogłoszenia oraz lista wymaganych dokumentów dostępna na https://bip.mopr.slupsk.pl/dokumenty/1812
StPr/25/2074
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN

Praca wychowawcza i opiekuńcza.
StPr/25/2066
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

Szczegóły ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Powiatu Słupskiego bip.powiat.slupsk.pl ( zakładka - Praca w Starostwie)
StPr/25/2067
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Rektor Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku ogłasza konkurs na stanowisko konserwatora w Sekcji Inwestycyjno-Techniczne Konserwator wchodzi w skład grupy konserwatorsko-remontowej działającej na terenie i w budynkach będących własnością Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku. Konserwatora będzie podlegał bezpośrednio Kierownikowi Sekcji Inwestycyjno-Technicznej. Zakres czynności: Działania w zakresie funkcjonowania Sekcji Inwestycyjno-Technicznej: 1) Wykonywanie zadań w zakresie zapewniającym ciągłości funkcjonowania infrastruktury Uczelni oraz sprawności eksploatowania obiektów polegająca na realizacji zadań dotyczących konserwacji bieżącej, usuwania awarii oraz prac naprawczych i remontowych, w tym m.in.: realizacja zgłoszeń dotyczących bieżącej konserwacji, usuwania awarii i remontów od bezpośredniego i pośredniego przełożonego, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii, zabezpieczenie skutków awarii do chwili przybycia zewnętrznego Usługobiorcy; 2) Pomoc przy wykonywaniu prac polegającymi na m.in. zabezpieczaniu w niezbędne przyłącza: elektryczne, wodne, kanalizacyjne dla potrzeb urządzeń i sprzętu należącego oraz obsługującego Uczelnie. 3) Prace związane z konserwacją i remontem urządzeń wodno-kanalizacyjnych, elementów armatury, instalacji wodno-kanalizacyjnych. 4) Drobne prace elektryczne, instalacji c.o., remontowe, ogólnobudowlane, w tym m.in.: uzupełnianie ubytków tynku, malowanie powierzchni ścian wewnątrz i na zewnątrz budynku, sufitów wraz ze szpachlowaniem i gipsowaniem, malowanie pasów drogowych, parkingowych, naprawę i wymiana zamków w drzwiach, naprawę mebli biurowych i pokojowych, krzeseł, stołów itp. naprawa, regulacja, wymiana, montaż, drzwi oraz okien wraz z wymianą okuć, zamków, samozamykaczy, wkładek patentowych, tabliczek numeracyjnych, klamek, szyldów zamkowych, i itp. naprawa i wymiana uszkodzonych i zużytych wykładzin, płyt gipsowo-kartonowych, paneli podłogowych oraz listew przypodłogowych i narożników, doraźne naprawy uszkodzeń w ogrodzeniu, drobne prace dekarskie, polegające na naprawie i wymianie obróbek blacharskich dachów i usuwaniu nieszczelności w poszycia dachów (prace na wysokości powyżej 3 metrów), czyszczenie, naprawa i wymiana rynien, rur spustowych, haków i czyszczaków (prace na wysokości powyżej 3 metrów), naprawa chodników i dróg wewnętrznych, montaż, konserwacja i naprawa znaków drogowych, mocowanie tablic, antyram, gablot i innych pomocy i elementów ściennych, uzupełnianie ubytków glazury, terakoty w pomieszczeniach wewnętrznych, jaki i również na tarasach i schodach zewnętrznych, naprawa, montaż drobnych urządzeń sanitarnych, naprawa lub wymiana sprzętu sportowego na boisku i siłowni zewnętrznej, zapewnienie szczelności i drożności instalacji wodnej do odbiorników i kranów czerpalnych itp., okresowy przegląd sprawności zaworów odcinających i innych urządzeń sieci sanitarnej, regulacja i odpowietrzanie grzejników w budynkach, wymiana uszkodzonych elementów sieci ciepłowniczej między innymi: zaworów, rur, grzejników, odpowietrzników itp., optymalizacja mocy grzewczej na zaworach grzejnikowych w pomieszczeniach, dbanie o prawidłowe działanie oraz wymiana m.in: sedesów, pisuarów, umywalek, baterii, zlewów, zlewozmywaków, zaworów odcinających na poszczególnych budynkach, bojlerów elektrycznych, pogrzewaczy wody, kabin natryskowych i brodzików, spłuczek itp., konserwacja, naprawa i wymiana opraw oświetleniowych znajdujących się wewnątrz budynków, opraw oświetlenia zewnętrznego znajdujących się na budynkach oraz opraw lamp parkowych i ulicznych usytuowanych na terenach zewnętrznych, konserwacja i naprawa sieci oświetlenia awaryjnego w budynkach, wymianę uszkodzonych żarówek, świetlówek, ledówek, opraw oświetleniowych, włączników, wyłączników zmierzchowych, styczników i reflektorów, wymianę uszkodzonych elementów sieci elektrycznej, wyłączników, gniazd jednofazowych, gniazd trójfazowych, oświetlenia żarowego, jarzeniowego i LED-owego. 5) Udział w transporcie, noszeniu, rozstawianiu i składaniu ławek, krzeseł, namiotów, bramek zabezpieczających, ogrodzeń itp. przy wszystkich akcjach krwiodawstwa organizowanych na terenie Uczelni oraz imprezach edukacyjno-kulturalnych organizowanych i współorganizowanych przez Uczelnię, zarówno na jej terenie, jak również poza jej siedzibą. 6) Wykonywanie prac związanymi z przygotowaniem lokalu wyborczego na terenie Uczelni m.in. na wybory prezydenckie, wybory parlamentarne, wybory europejskie, wybory samorządowe, referenda, wybory uczelniane itp. 7) Wykonywanie prac związanych z transportem, przenoszeniem, załadunkiem i rozładunkiem mebli i sprzętu Uczelnianego. 8) Współpraca z instytucjami, urzędami i jednostkami organizacyjnymi Uczelni wynikające z zajmowanego stanowiska. 9) Wykonywanie w uzasadnionych przypadkach innych zadań i poleceń bezpośredniego przełożonego. Oferujemy : wynagrodzenie 5000 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy, umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia, możliwość rozwoju osobistego, pakiet socjalny, klimat współpracy. umowa na okres próbny grudzień-luty z możliwością przedłużenia
StPr/25/2056
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

1) Zapoznanie się z KPA, ustawą o samorządzie powiatowym, prawem geodezyjnym i kartograficznym oraz rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 2) zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym, system zarządzania jakością i kodeksem etyki, które obowiązują w Starostwie, 3) zapoznanie się z procedurami wewnętrznymi obowiązującymi w Wydziale, 4) zapoznanie się z zasadami przyjmowania, gromadzenia i udostępniania zasobów danych lub innych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 5) pomoc przy ewidencjonowaniu spraw w systemie Turbo-EWID oraz przy ewidencjonowaniu spraw w e-Kancelarii; 6) pomoc przy przetwarzaniu do postaci elektronicznej operatorów technicznych; 7) pomoc przy udostępnianiu zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 8) pomoc przy ewidencjonowaniu dokumentacji wpływającej i wychodzącej oraz dokumentacji z obiegu wewnętrznego w elektronicznych systemach obiegu dokumentów obowiązujących w Starostwie, 9) pomoc przy skacowaniu dokumentacji geodezyjnej oraz pomoc przy nadawaniu numerów identyfikatora ID dla dokumentacji do przekazania do postaci cyfrowej w ramach programu FERC
StPr/25/2053
data rozpoczęcia pracy od 08.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

odśnieżanie, posypywanie dróg zgodnie z wyznaczonymi trasami; przeciwdziałanie gołoledzi (posypywanie soli, piasku); monitorowanie warunków atmosferycznych; umowa 11/2025- 31/01/2026; godziny pracy w zależności od ustalonych grafików
StPr/25/2055
data rozpoczęcia pracy od 07.11.2025
wynagrodzenie od od 35,00 PLN

Prace porządkowe w szkole; Praca na czas określony: 3 miesiące z możliwością przedłużenia; Godzina zakończenia pracy: 22:00.
StPr/25/2058
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 726 PLN