Zamknij
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/984.html Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na ww. stanowisku będzie wykonywał zadania z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej oraz spraw obronnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ważniejsze zadania: prowadzenie i nadzór nad całością spraw należących do zakresu zadań Referatu Centrum Monitoringu i Zarządzania Kryzysowego; przygotowywanie, wdrażanie i aktualizowanie procedur z zakresu funkcjonowania miejskiego monitoringu wizyjnego, z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej oraz spraw obronnych; prowadzenie spraw z zakresu zabezpieczenia i udostępniania zapisów monitoringu wizyjnego miasta Słupska; przygotowywanie baz danych, niezbędnych w procesie zarządzania kryzysowego; przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań i analiz wynikających z obszaru działalności Referatu; prowadzenie punktu kontaktowego Host Nation Support; nadzorowanie prawidłowego działania i obsługi aplikacji Centralna Aplikacja Raportująca; realizacja zadań wynikających z ustawy o działaniach antyterrorystycznych, w tym opracowywanie procedur realizacji przedsięwzięć w ramach stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta, w tym planowanie i realizowanie rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń lub systemów łączności oraz ostrzegania i alarmowania; prowadzenie dokumentacji systemu syren alarmowych miasta oraz jego nadzorowanie; przygotowanie propozycji użycia dodatkowych sił i środków w przypadku powstania zdarzeń lub sytuacji kryzysowej; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozwijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenia stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; planowanie środków finansowych niezbędnych na rzecz działalności Referatu; planowanie i realizowanie rozbudowy, modernizacji i konserwacji, systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska; przygotowywanie postępowań w celu zapewnienia serwisu i bieżących napraw monitoringu; przygotowywanie postępowań na usługę dostępu obrazu i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska; realizowanie przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mających na celu zapewnienie ciągłości działania Referatu Centrum Monitoringu i Zarządzania Kryzysowego, w tym warunkach wystąpienia zakłóceń; stworzenie warunków do realizacji zadań wynikających z podniesienia gotowości obronnej państwa, w z tym Planu operacyjnego funkcjonowania miasta Słupska w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny, przewidzianych do wykonywania przez Referat; prowadzenie wymiany i analiz informacji, w tym pochodzących z systemów wykrywania zagrożeń; udział w rozwinięciu Akcji Kurierskiej na terenie miasta Słupska w zakresie wynikającym z obowiązujących dokumentów planistycznych; organizowanie i prowadzenie szkoleń, instruktaży, ćwiczeń oraz treningów dla obsady Referatu Centrum Monitoringu i Zarządzania Kryzysowego z zakresie działalności Referatu; współdziałanie z Referatem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Słupsku; bieżąca współpraca i wymiana informacji ze służbami, strażami, inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi miasta, innymi podmiotami, a także z Siłami Zbrojnymi RP; nadzorowanie przebiegu zgromadzeń publicznych; nadzorowanie przebiegu imprez masowych.
StPr/25/2104
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, komunikacji, sanitariatów praca 5x w tyg. po 7 h
StPr/25/2099
data rozpoczęcia pracy od 19.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Produkcja i montaż przesłon okiennych; Umowa na rok z możliwością przedłużenia, godziny pracy: 8.00- 16.00
StPr/25/2098
data rozpoczęcia pracy od 18.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca na stanowisku kierownika gospodarczego wymaga znajomości ustawy o zamówieniach publicznych, przepisów dotyczących finansów publicznych, umiejętności współpracy w zespole, organizacji pracy zespołu podległego, samodzielności, tworzenia umów, spisów oraz wiedzy dotyczącej zasad inwentaryzacji. Nadzór nad stanem technicznym budynków szkoły, zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szkoły, tworzenie planów zakupowych. Uzupełnianie danych w zakresie infrastruktury w systemach informatycznych.
StPr/25/2092
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Rozkład czasu służby w systemie jednozmiennym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Wymagane wykształcenie zgodne ze stanowiskiem oraz prawo wykonywania zawodu.
StPr/25/2094
data rozpoczęcia pracy od 16.02.2026
wynagrodzenie od od 6 436 PLN

prace związane z obróbką drewna i wykonywaniem wyrobów z drewna; umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
StPr/25/2088
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zapewnia wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrolę prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich. System i rozkład czasu pracy według indywidualnych ustaleń. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
StPr/25/2089
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 11 000 PLN

zszywanie elementów odzieży- do przyuczenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
StPr/25/2090
data rozpoczęcia pracy od 17.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- zapoznanie się z przepisami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym, - zapoznanie się z programem stażu - omówienie zadń wykonywanych przez stażystę, zapoznanie się z: - organizacją pracy - z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracy, - organizacją obiegu dokumentów, zasadami ewidencjonowania dokumentacji, - przyjmowaniem, rejestrowaniem w systemie E-kancelaria przesyłek otrzymanych w formie papierowej, elektronicznej (e-PUAP, e-Doręczenia, email) oraz ich rozdzieleniem do właściwych komórek organizacyjnych i na samodzielne stanowiska pracy, - obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej, - obsługą mieszkańców w zakresie informacji ogólnej z zakresu funkcjonowania komórek organizacyjnych Starostwa oraz powiatowych jednostek organizacyjnych, - wydawanie wniosków i udzielanie pomocy w ich wypełnianiu, udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw, wymaganych dokumentach oraz opłatach, - pomoc przy wysyłce korespondencji wypływającej ze starostwa, - obsługa centrali telefonicznej,
StPr/25/2077
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Nadzór nad pracą pracowników obsługi. Prowadzenie składnicy akt szkoły we współpracy ze specjalistą ds. szkolnych. Dbałość o zawartość i terminy przydatności wyposażenia apteczek pierwszej pomocy przedmedycznej oraz bieżące uzupełnianie ich stanu. Dbałość, wraz z podległymi pracownikami, o sprawność techniczno eksploatacyjną budynków, sprawność sprzętu przeciwpożarowego, organizację próbnych ewakuacji min. raz w roku szkolnym. Nadzór nad stanem czystości, ładem i porządkiem w szkole oraz wokół niej. Nadzór nad eksploatacją bieżącą, remontami i konserwacją. Dokonywanie przeglądów budynków pod względem BHP wraz ze społecznym inspektorem pracy każdorazowo po przerwach w toku dydaktycznym. Planowanie i nadzorowanie zakresu remontów szkoły, realizację zakupów zgodnie z zamówieniami publicznymi prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami. Prowadzenie księgi obiektów budowlanych dokonywanie wpisów, pilnowanie terminów przeglądów i kontroli okresowych stanu technicznej sprawności obiektów zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcami usług, bieżące aktualizowanie i pilnowanie terminowości umów. Rozeznawanie rynku pod kątem realizacji zleceń na rzecz szkoły. Zbieranie kosztorysów i informacji do realizacji projektów miejskich. Realizacja i prawidłowe prowadzenie rejestracji zamówień publicznych poniżej 130.000 zł. zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą o zamówieniach i finansach publicznych. Sporządzanie umów najmu lokali i pomieszczeń szkolnych dla jednostek obcych, osób prawnych lub fizycznych (harmonogram najmu sal gimnastycznych przy współpracy nauczycieli wychowana fizycznego). Zaopatrzenie szkoły w niezbędne środki do funkcjonowania placówki takie jak: sprzęt szkolny, pomoce dydaktyczne, środki czystości, materiały biurowe, tonery itp. Dokonywanie zakupów, przygotowanie sprawozdania i nadzór nad realizacją programów rządowych. Rejestrowanie i publikowanie umów zawieranych przez Zespół Szkolno- Przedszkolny w centralnym rejestrze umów i porozumień poprzez udostępnianie ich w BIP jednostki zgodnie z uprawnieniami. Prowadzenie dokumentacji obrony cywilnej jednostki dokumenty poufne wg potrzeb; uczestnictwo w szkoleniach OC. Przygotowanie lokali wyborczych pełnienie funkcji koordynatora prac przygotowawczych związanych z wyborami lub referendum. Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji ds. gospodarki majątkowej odpowiedzialnej za przekazywanie, przyjmowanie i darowizny składników majątkowych oraz likwidację składników skasowanych (przychód i rozchód). Przekazywanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie danych zbiorczych dotyczących gruntów, pomieszczeń i wyposażenia szkoły.
StPr/25/2084
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 166 PLN