Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Bieżące administrowanie i zarządzanie domem studenta.
2. Zapewnienie właściwych warunków nauki, wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszkańców i gości.
3. Uczestniczenie w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji do zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane określonych prawem zamówień publicznych.
4. Obsługa programów komputerowych HMS dees, program fakturowy HMS F-K, programu kontroli dostępu opti camp, programu udzielania dostępu do Internetu mieszkańcom domu studenta.
5. Szkolenie pracowników recepcji z zakresu obsługi i zasad działania systemu kontroli dostępu, monitoringu sygnalizacji zagrożenia pożarowego w domu studenta.
6. Kontrola i egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania regulaminów wewnętrznych Osiedla Akademickiego.
7. Opracowywanie listy przydziałów miejsc w domach studenta i kwaterowanie studentów.
8. Prowadzenie rezerwacji i kwaterowania doraźnego dla pracowników oraz osób niebędących pracownikami oraz rozliczanie należności za zakwaterowanie w Hotelu Asystenta.
9. Prowadzenie, ewidencjonowanie i kontrola terminowości wnoszenia opłat przez studentów za pobyt w domach studenckich.
10. Pobieranie płatności gotówkowych oraz obsługa kasy fiskalnej.
11. Przygotowanie, prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z kwaterowaniem (paragony, faktury, noty obciążeniowe wewnętrzne, wnioski o przydział miejsca w domu studenta, złożone oświadczenia, itp).
12. Prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi będącymi na wyposażeniu domów studenta oraz zapewnienie ich prawidłowego stanu technicznego. Uczestniczenie w spisie inwentaryzacyjnym środków trwałych jako osoba odpowiedzialna materialnie.
13. Dbanie o utrzymanie stanu technicznego wyposażenia, urządzeń, systemów i instalacji w domu studenta.
14. Zgłaszanie potrzeb w zakresie uzupełnienia stanów magazynowych bielizny pościelowej oraz wyposażenia pokoi.
15. Ustalanie braków, szacowanie szkód wyrządzonych przez mieszkańców w domu studenta oraz ustalanie sprawców i obciążanie kosztami odpowiedzialnych za ich spowodowanie.
16. Odbiór kontrolny stanu pokoju po wykwaterowaniu mieszkańców.
17. Codzienna kontrola usług sprzątania przez firmę świadczącą usługi w tym zakresie, zlecanie i prowadzenie ewidencji codziennych usług sprzątania, comiesięczne potwierdzanie zgodności wykonanych usług z wystawioną fakturą.
18. Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnego użytku poprzez okresową kontrolę czystości pomieszczeń.
19. Bieżąca kontrola jakości świadczonych usług dozoru portiernio-recepcji przez firmy zewnętrzne na rzecz domu studenta.
20. Wnioskowanie niezbędnych prac remontowych i udział w opracowaniu planów remontów i prac konserwatorskich oraz ich kontrola.
21. Opracowywanie okresowych zestawień kwaterowania i sprawozdań z zakresu działania domu studenta. Na wniosek kierownika sporządzanie analiz i ocen działalności domu studenta.
22. Współpraca z organami przedstawicielskimi studentów i mieszkańcami
w zakresie zapewnienia właściwych warunków mieszkaniowych oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych, ładu, porządku i bezpieczeństwa na terenie domu studenta. Sporządzanie wniosków dyscyplinujących mieszkańców naruszających zasady współżycia i postanowień zapisanych
w Regulaminie porządkowym mieszkańca.
23. Prowadzenie chronologiczne zbioru dokumentacji dotyczącej przeglądów technicznych budynku domu studenckiego dla potrzeb prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
24. Przygotowanie i przeprowadzanie okresowych ćwiczeń w zakresie symulacji pożaru i ewakuacji jako kierujący ewakuacją w administrowanym przez siebie budynku DS.
25. Wykonywanie innych zadań zlecony przez przełożonych, a w szczególności monitoruje terminowość przeglądów i kompletność dokumentów wynikających z zawartych umów i przepisów prawa (z wyłączeniem zadań specjalisty bhp i p.poż), uczestniczy w procesie przygotowania i obsługi administracyjnej remontów. Zastępuje wskazanych przez kierownika lub jego zastępcę pracowników Osiedla Akademickiego.
Umowa na okres próbny czerwiec - sierpień z możliwością przedłużenia.
Oferujemy
wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy
umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
możliwość rozwoju osobistego
pakiet socjalny
klimat współpracy
StPr/24/1012
data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
wynagrodzenie od od 4 600 PLN