Zamknij
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/971.html Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw administracyjnych będących w kompetencji Wydziału Administracyjno-Technicznego Urzędu Miejskiego w Słupsku. Ważniejsze zadania: zapewnianie właściwej informacji wizualnej w budynkach administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku; przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy tablic urzędowych, informacyjnych i innych oznaczeń wizualnych, bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu; zabezpieczenie: - usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu; - usługi wywozu nieczystości z nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku; - usługi paliwa do samochodów służbowych; - usługi napraw i mycia pojazdów oraz bieżąca realizacja ww. umów i płatności; prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych Ratusza oraz koordynacja spotkań i uroczystości we współpracy z organizatorem, pod kierownictwem bezpośredniego przełożonego. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
StPr/25/1316
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/972.html Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu, jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: zbieranie informacji dotyczących ilości i rodzaju nieczystości ciekłych z obszaru miasta; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji nakazującej przyłączenie nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań z uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska oraz przygotowywanie zbiorczej sprawozdawczości w tym zakresie; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym; przygotowywanie projektów decyzji nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom, wynikających z ustawy Prawo wodne; ustalenie wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na podstawie ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; prowadzenie wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń ziemi; współpraca z geologiem powiatowym, w tym obsługa korespondencji oraz przeprowadzanie niezbędnych rozliczeń prowadzonych spraw; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw; nadzór nad realizacją Planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta Słupska w zakresie prowadzonych spraw. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
StPr/25/1318
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Szczegóły ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Powiatu Słupskiego bip.powiat.slupsk.pl ( zakładka - Praca w Starostwie)
StPr/25/1319
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

-sprzątanie biur i węzłów sanitarnych
329787
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

obsługuje maszyny i urządzenia introligatorskie w tym przygotowuje urządzenia do pracy ustawiając parametry, wykonuje ręczne prace introligatorskie, odpowiada za jakość wykonywanych prac, pakuje gotowe produkty poligraficzne oraz współpracuje przy ekspedycji wykonywanych zleceń poligraficznych, wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy, dokumentuje proces wykonywania zleceń przez uzupełnienie koperty technologicznej i raportu. I umowa na okres próbny 3 miesiące, kolejne zgodnie z prawem pracy. Godz. pracy: I zmiana 6-14, II zmiana 14-22- w zależności od potrzeb. CV, list motywacyjny, kopie wymaganych dokumentów należy przesłać przy pomocy funkcji APLIKUJ na stronie ZUS - Słupsk www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
StPr/25/1308
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Objęcie opieką pielęgniarską wszystkich mieszkańców Domu w szczególności leżących i czuwanie nad pełnym zaspokojeniem Ich potrzeb bio-psycho-społecznych. Wykonywanie wszystkich zaleceń lekarskich w gabinecie zabiegowym lub pokojach mieszkańców.
StPr/25/1309
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 8 700 PLN

Obowiązki: - udzielanie konsultacji transfuzjologicznych pacjentom z podległych RCKiK szpitali - prowadzenie racjonalnej gospodarki składnikami krwi, - prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego Centrum i podległych podmiotów leczniczych, - nadzór i kontrola szpitalnych banków krwi, - współpraca z pozostałymi Działami RCKiK.
StPr/25/1310
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 9 737 PLN

Pobieranie materiału do badań, przygotowywanie próbek do badań, wykonywanie odpowiednich oznaczeń u krwiodawców zgodnie z obowiązującymi przepisami, praca na ekipach wyjazdowych.
StPr/25/1303
data rozpoczęcia pracy od 05.08.2025
wynagrodzenie od od 45,00 PLN

Praca w Dziale Laboratoryjnym. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z wykonywanymi badaniami diagnostycznymi zgodnie z obowiązującymi wymogami oraz przepisami prawa. Pobieranie materiału do badań i autoryzacja wyników. Przygotowywanie próbek do badań. Wykonywanie odpowiednich oznaczeń u krwiodawców. Prowadzenie walidacji aparatury, odczynników, urządzeń, systemu komputerowego i procesów i technik laboratoryjnych. Prowadzenie gospodarki odczynnikowej. Praca na ekipach wyjazdowych. System czasu pracy: wg grafiku. Praca na czas określony: 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1304
data rozpoczęcia pracy od 05.08.2025
wynagrodzenie od od 8 346 PLN

Pobieranie krwi od dawców i kandydatów na dawców. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą krwiodawców. Przestrzeganie prawidłowego toku poboru krwi i jej składników, zgodnie z procedurami. Rejestrowanie dawców. Praca na ekipach wyjazdowych. System czasu pracy: wg grafiku. Praca na czas określony: 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1305
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 7 691 PLN