Zamknij

Obsługa klienta

Nr oferty: StPr/24/2029Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: KAROLA BORCHARDTA 35, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: wsparcie handlowca w obsłudze klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem; godz. pracy 8-16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 30.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
    • doświadczenie w pracy w zespole
    • dobra znajomość pakietu MS Office
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: [Umiejętność 2] : doświadczenie w obsłudze klienta minimum 5 lat [Umiejętność 1] : prawo jazdy kat B,
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: "SIMBHP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: KAROLA BORCHARDTA 35, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu:
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: cv
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście
      Do najważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1) prowadzenie ewidencji analitycznej podstawowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych (wyposażenia) oraz wartości niematerialnych i prawnych szkół podstawowych i przedszkoli miejskich, 2) rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji składników majątkowych, 3) archiwizacja dokumentacji finansowo – księgowej jednostek obsługiwanych.
      StPr/24/2039
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      Wykonywanie operacji spawania różnymi technikami, za pomocą urządzeń spawalniczych; Dobieranie materiałów podstawowych i dodatkowych do spawania; Przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną; Praca w systemie trzyzmianowym: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22:00-6:00; 2 m-ce umowa zlecenie, potem umowa o pracę; System wynagrodzenia: godzinowy i/lub akordowy.
      StPr/24/2040
      data rozpoczęcia pracy od 23.09.2024
      wynagrodzenie od od 30 PLN

      1.Zarządzanie całością procesu wdrożenia, w tym koordynacja działań zespołów, monitorowanie postępów i zapewnienie terminowego wykonania prac. 2.Instalacja, konfiguracja i testowanie urządzeń telemetrycznych oraz oprogramowania pomiarowego. 3.Identyfikacja i analiza problemów technicznych w trakcie wdrożenia systemów, oraz proponowanie i wykonanie skutecznych rozwiązań. 4.Dokumentowanie procesu wdrażania, raportowanie postępów oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej. 5.Przeprowadzanie odbioru robót systemów telemetrycznych przed oddaniem ich klientowi. 6.Szkolenie użytkowników końcowych w zakresie obsługi i konserwacji systemów telemetrycznych. 7.Wsparcie techniczne oraz organizacyjne dla zespołów wdrożeniowych. 8.Planowanie pracy ekip w ujęciu tygodniowym i miesięcznym.
      StPr/24/1422
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 7 000 PLN

      Obsługa maszyn offsetowych zgodnie z planem produkcji i standardami jakościowymi. Nadzór nad procesem druku i zapewnienie wydruku zgodnego z projektem. Identyfikacja i raportowanie wszelkich problemów technicznych lub jakościowych występujących podczas procesu produkcji. Przeprowadzanie bieżących przeglądów maszyny i jej czyszczenie.
      StPr/24/2031
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      Sprzątanie szkoły, doraźnie teren wokół szkoły. Praca na czas określony: do 31.12.2024 - 1 umowa, potem kolejna Godzina zakończenia pracy: 21:00
      StPr/24/2032
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 2 150 PLN

      zgodnie ze stanowiskiem
      StPr/24/2018
      data rozpoczęcia pracy od 23.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      -sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, -sprzątanie ciągów komunikacyjnych i sanitariatów.
      318813
      data rozpoczęcia pracy od 17.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300

      - umiejętność obsługi koparki i ładowarki
      318756
      data rozpoczęcia pracy od
      wynagrodzenie od od 4 300

      wsparcie handlowca w obsłudze klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem; godz. pracy 8-16
      StPr/24/2029
      data rozpoczęcia pracy od 30.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 900 PLN

      obsługa meilowa i telefoniczna klientów, rozliczanie i weryfikacja zwrotów konsumenckich oraz reklamacji, monitorowanie i kobtrola polityki cenowej oraz konkurencynosci ofert sprzedazy produktów, uczesniczenie w wewnetrznych projektach wdrażania i optymalizacji ofert sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie graficznych elementów aukcji
      StPr/24/2005
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN