Zamknij

Doradca zawodowy

Nr oferty: StPr/25/1456Dodane przez: Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
: umowa na okres próbny z możliwością przełużenia; 1) Prowadzenie indywidualnego oraz grupowego poradnictwa zawodowego w celu nabycia kompetencji miękkich i w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. 2) Prowadzenie coachingu kariery jako uzupełnienie usługi doradczej. 3) Świadczenie poradnictwa zawodowego w warunkach zapewniających poufność. 4) Prowadzenie warsztatów kształtujących kompetencje w zakresie przedsiębiorczości odpowiadające potrzebom rynku pracy oraz pracodawców. 5) Wspieranie studentów w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych, w przygotowaniu się do rozmowy rekrutacyjnej oraz w kontaktach z pracodawcami. 6) Prowadzenie poradnictwa w zakresie działalności gospodarczej w celu nabycia kompetencji niezbędnych do rozpoczęcia aktywności. 7) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonego procesu doradczego dla każdej osoby. 8) Przygotowywanie raportu z badania losów absolwentów. 9) Organizowanie i udział w wydarzeniach związanych z budowaniem kariery, rozwojem Biura Karier i rynkiem pracy. 10) Nawiązywanie i budowanie kontaktów z pracodawcami, w tym: indywidualne i grupowe spotkania z pracodawcami, organizacja targów pracy. 11) Pozyskiwanie ofert pracy i ich upowszechnianie. 12) Promowanie działalności Biura Karier, w tym m.in. prowadzenie social media i strony ABK. 13) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi wspierającymi rynek pracy oraz biznes. 14) Współpraca z jednostkami Uczelni w celu organizacji wspólnych wydarzeń, tworzenia oferty szkoleń itp., 15) Ścisła współpraca z pracownikiem Centrum Doskonalenia Zawodowego oraz brokerami edukacyjnymi. 16) Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem ds. Osób z Niepełnosprawnościami, Koordynatorem ds. Dostępności, Biurem ds. Obsługi Studenta i Doktoranta, opiekunami praktyk, asystentami osób z niepełnosprawnościami, psychologami. 17) Obsługa administracyjna Pełnomocnika ds. Osób z Niepełnosprawnościami, Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami (BON) oraz obsługa i pomoc doraźna dla studentów z niepełnosprawnościami, a także dla pracowników administracyjnych i dydaktycznych. 18) Promowanie pracy BON, w tym: obsługa strony internetowej oraz social media.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
: od 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Urszula Siewierska-Powelska
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. CV i list motywacyjny; 2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje; 3. kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.upsl.edu.pl/pracownicy/pozostale-wzory/formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-sp
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Konserwator. Udział w przygotowaniach do organizacji imprez na obiekcie i obsługa tych imprez. Wykonywanie prac budowlanych, remontowych i montażowych wynikających z bieżącego utrzymania obiektu. Wykonywanie prac konserwacyjnych w celu utrzymania w należytej sprawności technicznej urządzeń i instalacji elektrycznej w zakresie posiadanych uprawnień.
StPr/25/1465
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Realizowanie podstawy programowej, realizowanie programu nauczania, prowadzenie dokumentacji szkolnej, poszerzanie i aktualizowanie wiedzy z nauczanego przedmiotu, aktualizowanie wiedzy z zakresu prawa oświatowego, prowadzenie zajęć pozalekcyjnych rozwijających uzdolnienia uczniów. Wymiar czasu pracy: 9 godz.- 0,5 etatu.
StPr/25/1468
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 310 PLN

Realizowanie podstawy programowej, realizowanie programu nauczania, prowadzenie dokumentacji szkolnej, poszerzanie i aktualizowanie wiedzy z nauczanego przedmiotu, aktualizowanie wiedzy z zakresu prawa oświatowego, prowadzenie zajęć pozalekcyjnych rozwijających uzdolnienia uczniów. Wymiar czasu pracy: 0,73 etatu.
StPr/25/1469
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 310 PLN

Gromadzenie, ewidencjonowanie, opracowanie księgozbioru biblioteki szkolnej, udostępnianie zbiorów w wypożyczalni, czytelni, organizowanie i prowadzenie różnych form upowszechniania czytelnictwa. Wymiar czasu pracy: 1,27 etatu.
StPr/25/1470
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 310 PLN

Zgodnie z rozporzadzeniem w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
StPr/25/1471
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 310 PLN

prowadzenie chóru, przygotowywanie chóru do konkursów i przeglądów; Wymiar czasu pracy: 15/18 etatu.
StPr/25/1472
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 310 PLN

Realizowanie podstawy programowej, realizowanie programu nauczania, prowadzenie dokumentacji szkolnej, poszerzanie i aktualizowanie wiedzy z nauczanego przedmiotu, aktualizowanie wiedzy z zakresu prawa oświatowego, prowadzenie zajęć pozalekcyjnych. Wymiar czasu pracy: 9 godz.- 0,5 etatu.
StPr/25/1476
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 310 PLN

Zarząd Powiatu Słupskiego ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) organizuje pracę Centrum oraz reprezentuje Centrum na zewnątrz; 2) planuje i dysponuje środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Centrum; 3) wydaje zarządzenia i polecenia służbowe; 4) kształtuje politykę kadrową Centrum; 5) współpracuje z właściwymi sądami opiekuńczymi; 6) wydaje w imieniu Starosty decyzje administracyjne z zakresu działania Centrum; 7) wytacza powództwo o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej; 8) z upoważnienia właściwych organów zawiera umowy cywilno prawne z zakresu działania Centrum; 9) składa właściwym organom Powiatu sprawozdania z działalności Centrum; 10) przedstawia coroczne sprawozdanie z działalności jednostki, realizowanych efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej; 11) wykonywanie zadań określonych w statucie Centrum. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy; 2) praca wymagająca dużej odporności na stres, zarządzania zasobami ludzkimi, podejmowania decyzji, kontaktów z instytucjami publicznymi; 3) stanowisko pracy w pokoju jednoosobowy, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej; 4) praca na parterze i I piętrze w budynku trzy kondygnacyjnym, przystosowanym dla osób z niepełnosprawnościami (budynek wyposażony jest w windę); 5) wyjazdy w teren. Umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umowami na czas określony. Szczegóły ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Powiatu Słupskiego bip.powiat.slupsk.pl (zakładka- praca w jednostkach organizacyjnych Powiatu).
StPr/25/1473
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 12 000 PLN

Zszywanie elementów odzieży do przyuczenia.
StPr/25/1455
data rozpoczęcia pracy od 30.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

umowa na okres próbny z możliwością przełużenia; 1) Prowadzenie indywidualnego oraz grupowego poradnictwa zawodowego w celu nabycia kompetencji miękkich i w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. 2) Prowadzenie coachingu kariery jako uzupełnienie usługi doradczej. 3) Świadczenie poradnictwa zawodowego w warunkach zapewniających poufność. 4) Prowadzenie warsztatów kształtujących kompetencje w zakresie przedsiębiorczości odpowiadające potrzebom rynku pracy oraz pracodawców. 5) Wspieranie studentów w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych, w przygotowaniu się do rozmowy rekrutacyjnej oraz w kontaktach z pracodawcami. 6) Prowadzenie poradnictwa w zakresie działalności gospodarczej w celu nabycia kompetencji niezbędnych do rozpoczęcia aktywności. 7) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonego procesu doradczego dla każdej osoby. 8) Przygotowywanie raportu z badania losów absolwentów. 9) Organizowanie i udział w wydarzeniach związanych z budowaniem kariery, rozwojem Biura Karier i rynkiem pracy. 10) Nawiązywanie i budowanie kontaktów z pracodawcami, w tym: indywidualne i grupowe spotkania z pracodawcami, organizacja targów pracy. 11) Pozyskiwanie ofert pracy i ich upowszechnianie. 12) Promowanie działalności Biura Karier, w tym m.in. prowadzenie social media i strony ABK. 13) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi wspierającymi rynek pracy oraz biznes. 14) Współpraca z jednostkami Uczelni w celu organizacji wspólnych wydarzeń, tworzenia oferty szkoleń itp., 15) Ścisła współpraca z pracownikiem Centrum Doskonalenia Zawodowego oraz brokerami edukacyjnymi. 16) Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem ds. Osób z Niepełnosprawnościami, Koordynatorem ds. Dostępności, Biurem ds. Obsługi Studenta i Doktoranta, opiekunami praktyk, asystentami osób z niepełnosprawnościami, psychologami. 17) Obsługa administracyjna Pełnomocnika ds. Osób z Niepełnosprawnościami, Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami (BON) oraz obsługa i pomoc doraźna dla studentów z niepełnosprawnościami, a także dla pracowników administracyjnych i dydaktycznych. 18) Promowanie pracy BON, w tym: obsługa strony internetowej oraz social media.
StPr/25/1456
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN