Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Stanowisko pracy ds. planowania budżetu w Referacie Planowania Budżetu Miasta w

Nr oferty: StPr/25/2222Dodane przez: Urząd Miejski w Słupsku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
: Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/986.html Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych wydziału oraz współpracowała przy realizacji zadań merytorycznych nałożonych na Referat Planowania Budżetu Miasta. Ważniejsze zadania: 1. wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału; 2. wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; 3. nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału; 4. kontrola przyjmowanych dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; 5. udział w przygotowywaniu analiz i sprawozdań budżetowych oraz finansowych; 6. udział w przygotowaniu projektów uchwał i zarządzeń w merytorycznym zakresie Wydziału; 7. udział w przygotowaniu raportów z realizacji budżetu, w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wyma
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres obowiązków oraz wszelkie wymagania niezbędne na ww. stanowisku znajduje się na stronie www.bip.cuw.powiat.slupsk.pl w zakładce ogłoszenia/oferty pracy
StPr/25/2226
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 900 PLN

Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/986.html Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych wydziału oraz współpracowała przy realizacji zadań merytorycznych nałożonych na Referat Planowania Budżetu Miasta. Ważniejsze zadania: 1. wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału; 2. wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; 3. nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału; 4. kontrola przyjmowanych dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; 5. udział w przygotowywaniu analiz i sprawozdań budżetowych oraz finansowych; 6. udział w przygotowaniu projektów uchwał i zarządzeń w merytorycznym zakresie Wydziału; 7. udział w przygotowaniu raportów z realizacji budżetu, w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu.
StPr/25/2222
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Psycholog szkolny w niepublicznej szkole podstawowej i kameralnym liceum ogólnokształcącym.
StPr/25/2210
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 2 576 PLN

Pedagog szkolny / specjalny w niepublicznej szkole podstawowej i kameralnym liceum ogólnokształcącym.
StPr/25/2205
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na rok, godziny pracy: 6.30- 14.30, 14.30- 22.30
StPr/25/2201
data rozpoczęcia pracy od 08.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej BIP: https://pup.slupsk.ibip.pl/public/getFile?id=1049303 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Inicjowanie, organizowanie szkoleń bezrobotnych. 2. Udzielanie osobom uprawnionym informacji oraz pomocy w nabywaniu, podwyższaniu lub zmianie kwalifikacji. 3. Sporządzanie oraz upowszechnianie planu szkoleń. 4. Dokonywanie wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń. 5. Przygotowywanie dokumentów do zawierania umów z osobami uprawnionymi na finansowanie form pomocy z art. 99 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. 6. Przygotowywanie warunków do zawierania umów szkoleniowych z instytucjami szkoleniowymi. 7. Prowadzenie spraw związanych z dysponowaniem przez urząd środkami na Krajowy Fundusz Szkoleniowy. 8. Gromadzenie danych oraz dokonywanie analiz skuteczności i efektywności organizacji szkoleń. 9. Udzielanie pomocy pracodawcom oraz pracownikom w ramach środków KFS, których celem jest utrzymanie zatrudnienia i rozwój potencjału osób pracujących przez dostosowanie ich wiedzy, umiejętności lub kwalifikacji do wymagań zmieniającej się gospodarki.
StPr/25/2204
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 4 840 do 5 150 PLN

Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/985.html Ogólna charakterystyka: Pracownik na ww. stanowisku będzie wykonywał zadania z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ważniejsze zadania: planowanie w obszarze zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym opracowywanie i aktualizowanie Miejskiego planu zarządzania kryzysowego; realizowanie przedsięwzięć w obszarze zabezpieczenia miasta Słupska przed powodzią, w tym opracowywanie i aktualizowanie Planu operacyjnego ochrony miasta Słupska przed powodzią; realizowanie przedsięwzięć w obszarze zabezpieczenia miasta Słupska na wypadek wystąpienia zdarzenia radiacyjnego, w tym opracowywanie i aktualizowanie Planu dystrybucji preparatu jodowego na terenie miasta Słupska; udział w opracowywaniu i aktualizacji Planu zarządzania ryzykiem powodziowym; realizacja przedsięwzięć z zakresu przygotowania Urzędu Miejskiego w Słupsku na wypadek wprowadzenia stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP; wspieranie jednostek organizacyjnych miasta Słupska w zakresie przygotowania na wypadek wystąpienia zagrożeń, w tym wprowadzenia stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP, a także sprawowanie nadzoru nad realizacją przedsięwzięć z nich wynikających; współdziałanie z Referatem Monitoringu i Zarządzania Kryzysowego; opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie procedur, instrukcji, wykazów i innych dokumentów z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej, wykorzystywanych przez Referatu Centrum Monitoringu i Zarządzania Kryzysowego; tworzenie i utrzymywanie na terenie miasta Słupska zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej (struktury niezbędne) do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej; koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań przez podmioty ochrony ludności i obrony cywilnej; udzielanie wsparcia w przygotowaniu podmiotów ochrony ludności do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym w zakresie wyposażenia w sprzęt i środki ochrony; przygotowywanie dla podmiotów ochrony ludności i obrony cywilnej zaleceń odnośnie rodzajów i ilości zasobów ochrony ludności utrzymywanych przez te podmioty; planowanie liczby i pojemności obiektów zbiorowej ochrony oraz zlecanie do sprawdzenia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony, w tym spełniania lub możliwości spełniania warunków dla obiektu zbiorowej ochrony miasta Słupska do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej; przygotowywanie informacji o stanie przygotowań miasta Słupska do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej; planowanie oraz organizowanie szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej; realizacja przedsięwzięć z zakresu powiadamiania, ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach; utrzymywanie w gotowości systemów wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach; kontrolowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń.
StPr/25/2192
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy 6-14
StPr/25/2186
data rozpoczęcia pracy od 04.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy 6-14
StPr/25/2179
data rozpoczęcia pracy od 04.12.2025
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

nadzór, koordynacja zadań kontraktowych (bieżące i zimowe utrzymanie dróg); kontrolowanie prac pracowników i podwykonawców; odbiór i weryfikacja wykonywanych czynności pod względem ilości, jakości i założonych terminów; prowadzenie dokumentacji dla potrzeb realizowanych kontraktów; kontakt z zamawiającym oraz udział w odbiorach robot. Umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony - na rok. Godziny pracy: 8.00- 16.00
StPr/25/2180
data rozpoczęcia pracy od 04.12.2025
wynagrodzenie od od 9 000 do 10 000 PLN