Zamknij

Kelner/kelnerka

Nr oferty: StPr/24/2401Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: zgodnie z zawodem; system czasu pracy: praca od środy do niedzieli, pn, wtorek wolny praca na czas określony: 33 miesiące; godz. pracy 12-20
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze branżowe
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: kontakt przez PUP
    Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
    Adres: Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu: Doradca klienta
    Numer telefonu: 598460956
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: cv
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Rozkład czasu służby w systemie wielozmianowym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności - nadzór osadzonych podczas przemieszczania się po terenie jednostki, praca z bronią palną, przy zwiększonej dyspozycyjności z racji charakteru służby; preferowane wykształcenie minimum średnie. Ponadto kontrola osadzonych – w związku z zapisem w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Karny Wykonawczy „(…) kontrola osobista polega na oględzinach ciała oraz sprawdzeniu odzieży, bielizny i obuwia, a także przedmiotów posiadanych przez skazanego. Oględziny ciała oraz sprawdzenie odzieży i obuwia przeprowadza się w pomieszczeniu, podczas nieobecności osób postronnych oraz osób odmiennej płci i dokonywane są za pośrednictwem osoby tej samej płci (…).
    StPr/24/2423
    data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
    wynagrodzenie od od 5 794 PLN

    Szczegółowe informacje dotyczące wymagań i wynagrodzenia dostępne na stronie http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/ w zakładce "Oferty pracy"
    StPr/24/2424
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Opis stanowiska: Do głównych zadań na stanowisku administracyjnym należy m.in.: obsługa programu DOM 5 w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw administracyjnych, sporządzanie miesięcznej listy obecności dla pracowników Spółki, powadzenie ewidencji i sporządzanie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie, sporządzenie informacji o terminach ważności szkoleń BHP, sporządzanie wniosków o organizację stażu, zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych i innych programów, sporządzanie umów na ryczałt samochodowy, sporządzanie i rejestrowanie zezwoleń na parkowanie dla pracowników i wykonawców Spółki, weryfikacja i zatwierdzanie oświadczeń dotyczących rozliczenia ryczałtu samochodowego, prowadzenie spraw związanych z działaniem archiwum kadrowo-płacowego, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, zakup materiałów biurowych i wyposażenia biur Spółki, biletów sieciowych dla pracowników Spółki oraz prenumeraty wydawnictw, przygotowanie danych do terminowego dokonania wpłat abonamentów radiowo telewizyjnych, prowadzenie indywidualnych kart inwentarzowych przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu pracowników, koordynacja zadań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątku Spółki stanowiących wyposażenie biur, prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych dotyczących usług i świadczeń dostarczanych do nieruchomości administrowanych przez Spółkę, prowadzenie, gromadzenie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z procedurami wewnątrzzakładowymi i przepisami szczególnymi, przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Do głównych zadań na stanowisku obsługi sekretariatu należy m.in.: przyjmowanie i ewidencja korespondencji w dzienniku podawczym w formie elektronicznej DOM5, adresowanie, wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej, wydawanie korespondencji do poszczególnych administracji, działów i innych komórek organizacyjnych Spółki, a także urzędów, codzienne przekazywanie korespondencji do dekretacji i podpisu, prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w Spółce, prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych, zabezpieczenie dokumentacji oraz pieczątek w czasie nieobecności w sekretariacie oraz po zakończeniu dnia pracy, bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta, przyjmowanie i rejestrowanie, skarg i zażaleń, właściwe użytkowanie urządzeń biurowych, obsługa centrali w zakresie łączenia rozmów telefonicznych z zewnątrz.
    StPr/24/2425
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Praca z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, prowadzenie terapii indywidualnej i grupowej. Godz. pracy 11-18.
    StPr/24/2427
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 6 000 do 8 000 PLN

    nadzór nad stanem technicznym, dbanie o zapewnienie ciągłości prac produkcyjnych, serwisowanie maszyn i urządzeń; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia
    StPr/24/2429
    data rozpoczęcia pracy od 20.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    Objęcie opieką pielęgniarską wszystkich mieszkańców Domu w szczególności leżących i czuwanie nad pełnym zaspokojeniem Ich potrzeb bio-psycho-społecznych. Wykonywanie wszystkich zaleceń lekarskich w gabinecie zabiegowym lub pokojach mieszkańców.
    StPr/24/2430
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 7 300 PLN

    Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i toalet; godz. pracy 7-15
    StPr/24/2431
    data rozpoczęcia pracy od 22.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Zakres obowiązków na stanowisku psychologa szkolnego zgodnie z § 24 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad i organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Wynagrodzenie nauczyciela psychologa szkolnego uzależnione jest od stopnia awansu zawodowego. Godziny pracy zgodnie z grafikiem ustalonym przez Dyrektora szkoły. Praca na czas określony: 01.12.2024-31.08.2025 z możliwością przedłużenia Wymiar czasu pracy: 0,65 etatu tj. 14,3/22
    StPr/24/2407
    data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
    wynagrodzenie od od 3 200 PLN

    zgodnie ze stanowiskiem
    StPr/24/2379
    data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    zgodnie z zawodem; system czasu pracy: praca od środy do niedzieli, pn, wtorek wolny praca na czas określony: 33 miesiące; godz. pracy 12-20
    StPr/24/2401
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN