Zamknij

Asystent kas samoobsługowych

Nr oferty: StPr/25/1219Dodane przez: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 11 Listopada, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
: Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 602463099
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Link do ogłoszenia: https://bip.um.slupsk.pl/praca/969.html Ogólna charakterystyka: Prowadzenie kontroli zgodnie z planem kontroli oraz kontroli doraźnych, zatwierdzonych przez Prezydenta Miasta Słupska oraz w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta Słupska. Praca wymagająca interpretacji i stosowania przepisów w zakresie funkcjonowania Urzędu Miejskiego, podległych jednostek organizacyjnych oraz spółek, w szczególności księgowości i finansów publicznych oraz umiejętności analizy dokumentów podlegających kontroli. Ważniejsze zadania: 1. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w wydziałach Urzędu Miejskiego oraz miejskich jednostkach organizacyjnych oraz spółkach, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych; 2. przeprowadzanie kontroli w podmiotach zewnętrznych otrzymujących środki pieniężne z budżetu Miasta Słupska; 3. wykonywanie kontroli z uwzględnieniem celu, okresu, przedmiotu i zakresu kontroli, przepisów prawnych i wytycznych regulujących działalność w kontrolowanym podmiocie i zakresie, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych; 4. opracowywanie protokołu kontroli, zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie stopnia ich realizacji. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku bez windy; 5. kontrole prowadzone w terenie.
StPr/25/1215
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

szczegółowy zakres w ogłoszeniu o konkursie na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Słupsku;godz. pracy 7-16
StPr/25/1216
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

1. Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych, innych budynków i obiektów oraz terenów Spółdzielni. 2. Opracowanie zakresu robót remontowych i dokonanie wyceny robót. 3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych. 4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych. 5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi. 6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót. 7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami i zleceniami wykonanie robót oraz o realizację planu remontów.
StPr/25/1217
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

prace ogólnobudowlane, monterskie, konserwacyjne; praca Słupsk i okolice; mile widziani absolwenci; okres próbny do 3 m-cy z możliwością przedłużenia umowy; godz. pracy 8-16
StPr/25/1218
data rozpoczęcia pracy od 30.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1219
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków oraz wszelkie wymagania niezbędne na ww. stanowisku znajduje się na stronie www.bip.cuw.powiat.slupsk.pl w zakładce ogłoszenia/oferty pracy
StPr/25/1210
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

tworzenie i przygotowywanie projektów graficznych projektowanie maretriałów graficznych zgodnie z wymaganiami klientó przy użyciu programu CorelDRAW przygotowywanie plikow do cięcia i grawerowania laserowego - konwersja i dostosowanie projektów do obsługi przez oprogramowanie Trotec optymalizacja projektów pod wzgledem technicznym ( m.in. rozkład cięcia, dostosowanie do formatu materiału) bsługa plotera tnącego - ustawianie projektów, konfiguracja pracy urządzenia, nadzór nad proesem cięcia/grawerowania, zarządzanie zamówieniami: - onsługa panelu sklepu internetowego opartego na systemie IdoSell - przetwarzanie zamówień, - aktualizacja statusów, wystawianie dokumentów sprzedaży, - kntakt z klientem, - obsługa zamówień z platformy Allegro ,
StPr/25/1211
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

archiwizacja dokumentów , warościowanie dokumentacji na podstawie wykazu akt, gromadzenie, przechowywanie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, brakowanie i przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do przekazania, wykonywanie ekspertyz archiwalnych, digitalizacja dokumentacji archiwalnej, obsługa kancelaryjno-biurowa urzędu, obsługa programu EZD - elektroniczne zarządzanie dokumentacją
StPr/25/1207
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Osoba na tym stanowisku: prowadzi poradnictwo i udziela pomocy psychologicznej w zakresie problemów psychologicznych wpływających na dobrostan psychiczny dyspozytora medycznego, bierze udział w procedurze rekrutacji poprzez weryfikację umiejętności radzenia sobie ze stresem, stabilności emocjonalnej, odporności psychicznej oraz innych niezbędnych z punktu widzenia specyfiki pracy kompetencji psychologicznych osób ubiegających się o stanowisko dyspozytora medycznego, prowadzi szkolenia doskonalące dla dyspozytorów medycznych oraz kierownika dyspozytorni medycznej i zastępcy kierownika dyspozytorni medycznej w zakresie kompetencji psychologicznych zapobiegających stresowi na stanowisku pracy oraz służących wypracowaniu umiejętności radzenia sobie ze stresem zawodowym podejmuje interwencje psychologiczne w sytuacjach kryzysowych, podejmuje działania w zakresie prewencji skutków stresorów zawodowych w odniesieniu do pracy dyspozytorów medycznych.
StPr/25/5147
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 4 718,70 PLN

1. organizacja i prowadzenie pracy opiekuńczej i wychowawczej; 2. dbanie o powierzoną grupę wychowanków, ich bezpieczeństwo, zdrowie i higienę osobistą; 3. przygotowywanie dokumentacji dla każdego swojego wychowanka przebywającego pod bezpośrednią opieką (teczka osobowa wychowanka- według przyjętego wzoru); 4. utrzymywanie stałego kontaktu ze szkołą (pedagogiem szkolnym, wychowawcą klasy, nauczycielami przedmiotów) w celu uzyskania informacji o postępach i problemach edukacyjnych swoich wychowanków. System czasu pracy: praca zmianowa Praca na czas określony: 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
StPr/25/1202
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 195 PLN