Skargi, wnioski i zakup biletów - wszystko to można załatwić w nowym Biurze Obsługi Klienta, które stworzyła spółka PKS Słupsk. Uruchomione zostało w poczekalni węzła transportowego przy ulicy Towarowej.
Nowe Biuro Obsługi Klienta pozwala załatwiać wszystkie sprawy związane z usługami PKS Słupsk. Jest otwarte od poniedziałku do piątku, od godz. 7:00 do godz. 16:00.
- Dotychczasowe Biuro Obsługi Klienta przy ulicy Kołłątaja 15, na starym Dworcu Autobusowym, otwarte będzie równolegle do końca listopada - informuje spółka PKS Słupsk.
Dowiadujemy się, że dotychczasowy dworzec pozostaje własnością spółki PKS Słupsk. Działają tam wciąż biura tej firmy, a plac manewrowy jest wykorzystywany jako parking dla autobusów.
[ZT]508[/ZT]
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.slupsk.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz