Zamknij

Lekarz Orzecznik Zakładu

Nr oferty: StPr/25/2089Dodane przez: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
: Zapewnia wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrolę prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich. System i rozkład czasu pracy według indywidualnych ustaleń. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
: od 11 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Wioleta Witek
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV list motywacyjny kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
prace związane z obróbką drewna i wykonywaniem wyrobów z drewna; umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
StPr/25/2088
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zapewnia wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrolę prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich. System i rozkład czasu pracy według indywidualnych ustaleń. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
StPr/25/2089
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 11 000 PLN

zszywanie elementów odzieży- do przyuczenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
StPr/25/2090
data rozpoczęcia pracy od 17.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- zapoznanie się z przepisami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym, - zapoznanie się z programem stażu - omówienie zadń wykonywanych przez stażystę, zapoznanie się z: - organizacją pracy - z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracy, - organizacją obiegu dokumentów, zasadami ewidencjonowania dokumentacji, - przyjmowaniem, rejestrowaniem w systemie E-kancelaria przesyłek otrzymanych w formie papierowej, elektronicznej (e-PUAP, e-Doręczenia, email) oraz ich rozdzieleniem do właściwych komórek organizacyjnych i na samodzielne stanowiska pracy, - obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej, - obsługą mieszkańców w zakresie informacji ogólnej z zakresu funkcjonowania komórek organizacyjnych Starostwa oraz powiatowych jednostek organizacyjnych, - wydawanie wniosków i udzielanie pomocy w ich wypełnianiu, udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw, wymaganych dokumentach oraz opłatach, - pomoc przy wysyłce korespondencji wypływającej ze starostwa, - obsługa centrali telefonicznej,
StPr/25/2077
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Nadzór nad pracą pracowników obsługi. Prowadzenie składnicy akt szkoły we współpracy ze specjalistą ds. szkolnych. Dbałość o zawartość i terminy przydatności wyposażenia apteczek pierwszej pomocy przedmedycznej oraz bieżące uzupełnianie ich stanu. Dbałość, wraz z podległymi pracownikami, o sprawność techniczno eksploatacyjną budynków, sprawność sprzętu przeciwpożarowego, organizację próbnych ewakuacji min. raz w roku szkolnym. Nadzór nad stanem czystości, ładem i porządkiem w szkole oraz wokół niej. Nadzór nad eksploatacją bieżącą, remontami i konserwacją. Dokonywanie przeglądów budynków pod względem BHP wraz ze społecznym inspektorem pracy każdorazowo po przerwach w toku dydaktycznym. Planowanie i nadzorowanie zakresu remontów szkoły, realizację zakupów zgodnie z zamówieniami publicznymi prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami. Prowadzenie księgi obiektów budowlanych dokonywanie wpisów, pilnowanie terminów przeglądów i kontroli okresowych stanu technicznej sprawności obiektów zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcami usług, bieżące aktualizowanie i pilnowanie terminowości umów. Rozeznawanie rynku pod kątem realizacji zleceń na rzecz szkoły. Zbieranie kosztorysów i informacji do realizacji projektów miejskich. Realizacja i prawidłowe prowadzenie rejestracji zamówień publicznych poniżej 130.000 zł. zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą o zamówieniach i finansach publicznych. Sporządzanie umów najmu lokali i pomieszczeń szkolnych dla jednostek obcych, osób prawnych lub fizycznych (harmonogram najmu sal gimnastycznych przy współpracy nauczycieli wychowana fizycznego). Zaopatrzenie szkoły w niezbędne środki do funkcjonowania placówki takie jak: sprzęt szkolny, pomoce dydaktyczne, środki czystości, materiały biurowe, tonery itp. Dokonywanie zakupów, przygotowanie sprawozdania i nadzór nad realizacją programów rządowych. Rejestrowanie i publikowanie umów zawieranych przez Zespół Szkolno- Przedszkolny w centralnym rejestrze umów i porozumień poprzez udostępnianie ich w BIP jednostki zgodnie z uprawnieniami. Prowadzenie dokumentacji obrony cywilnej jednostki dokumenty poufne wg potrzeb; uczestnictwo w szkoleniach OC. Przygotowanie lokali wyborczych pełnienie funkcji koordynatora prac przygotowawczych związanych z wyborami lub referendum. Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji ds. gospodarki majątkowej odpowiedzialnej za przekazywanie, przyjmowanie i darowizny składników majątkowych oraz likwidację składników skasowanych (przychód i rozchód). Przekazywanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie danych zbiorczych dotyczących gruntów, pomieszczeń i wyposażenia szkoły.
StPr/25/2084
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 166 PLN

Obsługa kancelaryjno- biurowa Kolegium, prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie i redagowanie pism urzędowych, decyzji, korespondencji, przyjmowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także elektronicznej), obsługa interesantów, archiwizacja akt spraw zakończonych wraz z przekazaniem do Zakładowego Archiwum, obsługa posiedzeń Kolegium, przygotowanie dokumentów, protokołowanie posiedzeń, współpraca z innymi jednostkami administracyjnymi, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego. Umowa na zastępstwo; godziny pracy: 7.00- 15.30 Szczegóły oferty wraz z załącznikami dostępne są na stronie BIP Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku (http://sko.slupsk.ibip.pl/) w zakładce Zamówienia publiczne i ogłoszenia w folderze Oferty Pracy.
StPr/25/2081
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Nauczyciel języka niemieckiego z kwalifikacjami do nauczania języka oraz przygotowanie pedagogiczne. Wynagrodzenie zależne od posiadanego stopnia awansu zawodowego. Praca na czas określony od 01.12.2025 na czas zastępstwa
StPr/25/2079
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w technikum w ramach PPP, wg podstawy programowej; godziny pracy zgodnie z planem lekcji, umowa na rok szkolny 2025/2026; system wynagradzania: zgodnie z Kartą Nauczyciela; Praca na czas określony: od 13.11.2025 r. do 31.08.2026 r. Wymiar czasu pracy: 2/18 System wynagrodzenia: od 5153 zł.
StPr/25/2075
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

1) organizacja pracy w zespołach wchodzących w skład Działu Pieczy Zastępczej i Specjalistycznej Pomocy Rodzinie; 2) nadzór nad wykonywaniem obowiązków pracowników Działu Pieczy Zastępczej i Specjalistycznej Pomocy Rodzinie; 3) współpraca z instytucjami wspierającymi działalność pieczy zastępczej; 4) monitorowanie warunków opieki i wychowania dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych oraz ocena pracy rodzin zastępczych; 5) rekrutacja kandydatów na rodziny zastępcze i organizacja wymaganych szkoleń. Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Szczegóły oferty i wymagane dokumenty: https://bip.mopr.slupsk.pl/dokumenty/1810
StPr/25/2073
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 900 PLN

1.Konsultowanie wniosków mających na celu pozyskanie środków zewnętrznych na działalność statutową MOPR w Słupsku; 2. prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizowanymi projektami finansowanymi ze środków zewnętrznych, rozliczanie projektów oraz ich koordynowanie; 3. opracowywanie dokumentacji realizowanych projektów; 4. obsługa administracyjna projektów finansowanych ze środków zewnętrznych; 5. dokonywanie analizy danych dotyczących obszarów działalności MOPR w Słupsku; 6. prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki. Szczegóły dotyczące ogłoszenia oraz lista wymaganych dokumentów dostępna na https://bip.mopr.slupsk.pl/dokumenty/1812
StPr/25/2074
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN