Nadzór nad pracą pracowników obsługi.
Prowadzenie składnicy akt szkoły we współpracy ze specjalistą ds. szkolnych.
Dbałość o zawartość i terminy przydatności wyposażenia apteczek pierwszej
pomocy przedmedycznej oraz bieżące uzupełnianie ich stanu.
Dbałość, wraz z podległymi pracownikami, o sprawność techniczno eksploatacyjną
budynków, sprawność sprzętu przeciwpożarowego, organizację
próbnych ewakuacji min. raz w roku szkolnym.
Nadzór nad stanem czystości, ładem i porządkiem w szkole oraz wokół niej.
Nadzór nad eksploatacją bieżącą, remontami i konserwacją.
Dokonywanie przeglądów budynków pod względem BHP wraz ze społecznym
inspektorem pracy każdorazowo po przerwach w toku dydaktycznym.
Planowanie i nadzorowanie zakresu remontów szkoły, realizację zakupów zgodnie
z zamówieniami publicznymi prowadzenie dokumentacji zgodnie z
procedurami.
Prowadzenie księgi obiektów budowlanych dokonywanie wpisów, pilnowanie
terminów przeglądów i kontroli okresowych stanu technicznej sprawności
obiektów zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcami usług, bieżące
aktualizowanie i pilnowanie terminowości umów.
Rozeznawanie rynku pod kątem realizacji zleceń na rzecz szkoły.
Zbieranie kosztorysów i informacji do realizacji projektów miejskich.
Realizacja i prawidłowe prowadzenie rejestracji zamówień publicznych poniżej
130.000 zł. zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą o zamówieniach i
finansach publicznych.
Sporządzanie umów najmu lokali i pomieszczeń szkolnych dla jednostek obcych,
osób prawnych lub fizycznych (harmonogram najmu sal gimnastycznych przy
współpracy nauczycieli wychowana fizycznego).
Zaopatrzenie szkoły w niezbędne środki do funkcjonowania placówki takie jak:
sprzęt szkolny, pomoce dydaktyczne, środki czystości, materiały biurowe, tonery
itp.
Dokonywanie zakupów, przygotowanie sprawozdania i nadzór nad realizacją
programów rządowych.
Rejestrowanie i publikowanie umów zawieranych przez Zespół Szkolno-
Przedszkolny w centralnym rejestrze umów i porozumień poprzez udostępnianie
ich w BIP jednostki zgodnie z uprawnieniami.
Prowadzenie dokumentacji obrony cywilnej jednostki dokumenty poufne wg
potrzeb; uczestnictwo w szkoleniach OC.
Przygotowanie lokali wyborczych pełnienie funkcji koordynatora prac
przygotowawczych związanych z wyborami lub referendum.
Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji ds. gospodarki majątkowej
odpowiedzialnej za przekazywanie, przyjmowanie i darowizny składników
majątkowych oraz likwidację składników skasowanych (przychód i rozchód).
Przekazywanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie
danych zbiorczych dotyczących gruntów, pomieszczeń i wyposażenia szkoły.
StPr/25/2084
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 166 PLN