Zamknij

Funkcjonariusz - młodsza pielęgniarka/ młodszy pielęgniarz

Nr oferty: StPr/25/2094Dodane przez: Areszt Śledczy w Słupsku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sądowa 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
: Rozkład czasu służby w systemie jednozmiennym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Wymagane wykształcenie zgodne ze stanowiskiem oraz prawo wykonywania zawodu.
Rodzaj umowy: Mianowanie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.02.2026
: od 6 436 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Areszt Śledczy w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sądowa 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 598483211, 598483212
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Produkcja i montaż przesłon okiennych; Umowa na rok z możliwością przedłużenia, godziny pracy: 8.00- 16.00
StPr/25/2098
data rozpoczęcia pracy od 18.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca na stanowisku kierownika gospodarczego wymaga znajomości ustawy o zamówieniach publicznych, przepisów dotyczących finansów publicznych, umiejętności współpracy w zespole, organizacji pracy zespołu podległego, samodzielności, tworzenia umów, spisów oraz wiedzy dotyczącej zasad inwentaryzacji. Nadzór nad stanem technicznym budynków szkoły, zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szkoły, tworzenie planów zakupowych. Uzupełnianie danych w zakresie infrastruktury w systemach informatycznych.
StPr/25/2092
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Rozkład czasu służby w systemie jednozmiennym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Wymagane wykształcenie zgodne ze stanowiskiem oraz prawo wykonywania zawodu.
StPr/25/2094
data rozpoczęcia pracy od 16.02.2026
wynagrodzenie od od 6 436 PLN

prace związane z obróbką drewna i wykonywaniem wyrobów z drewna; umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
StPr/25/2088
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zapewnia wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrolę prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich. System i rozkład czasu pracy według indywidualnych ustaleń. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
StPr/25/2089
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 11 000 PLN

zszywanie elementów odzieży- do przyuczenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
StPr/25/2090
data rozpoczęcia pracy od 17.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- zapoznanie się z przepisami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym, - zapoznanie się z programem stażu - omówienie zadń wykonywanych przez stażystę, zapoznanie się z: - organizacją pracy - z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracy, - organizacją obiegu dokumentów, zasadami ewidencjonowania dokumentacji, - przyjmowaniem, rejestrowaniem w systemie E-kancelaria przesyłek otrzymanych w formie papierowej, elektronicznej (e-PUAP, e-Doręczenia, email) oraz ich rozdzieleniem do właściwych komórek organizacyjnych i na samodzielne stanowiska pracy, - obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej, - obsługą mieszkańców w zakresie informacji ogólnej z zakresu funkcjonowania komórek organizacyjnych Starostwa oraz powiatowych jednostek organizacyjnych, - wydawanie wniosków i udzielanie pomocy w ich wypełnianiu, udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw, wymaganych dokumentach oraz opłatach, - pomoc przy wysyłce korespondencji wypływającej ze starostwa, - obsługa centrali telefonicznej,
StPr/25/2077
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Nadzór nad pracą pracowników obsługi. Prowadzenie składnicy akt szkoły we współpracy ze specjalistą ds. szkolnych. Dbałość o zawartość i terminy przydatności wyposażenia apteczek pierwszej pomocy przedmedycznej oraz bieżące uzupełnianie ich stanu. Dbałość, wraz z podległymi pracownikami, o sprawność techniczno eksploatacyjną budynków, sprawność sprzętu przeciwpożarowego, organizację próbnych ewakuacji min. raz w roku szkolnym. Nadzór nad stanem czystości, ładem i porządkiem w szkole oraz wokół niej. Nadzór nad eksploatacją bieżącą, remontami i konserwacją. Dokonywanie przeglądów budynków pod względem BHP wraz ze społecznym inspektorem pracy każdorazowo po przerwach w toku dydaktycznym. Planowanie i nadzorowanie zakresu remontów szkoły, realizację zakupów zgodnie z zamówieniami publicznymi prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami. Prowadzenie księgi obiektów budowlanych dokonywanie wpisów, pilnowanie terminów przeglądów i kontroli okresowych stanu technicznej sprawności obiektów zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcami usług, bieżące aktualizowanie i pilnowanie terminowości umów. Rozeznawanie rynku pod kątem realizacji zleceń na rzecz szkoły. Zbieranie kosztorysów i informacji do realizacji projektów miejskich. Realizacja i prawidłowe prowadzenie rejestracji zamówień publicznych poniżej 130.000 zł. zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą o zamówieniach i finansach publicznych. Sporządzanie umów najmu lokali i pomieszczeń szkolnych dla jednostek obcych, osób prawnych lub fizycznych (harmonogram najmu sal gimnastycznych przy współpracy nauczycieli wychowana fizycznego). Zaopatrzenie szkoły w niezbędne środki do funkcjonowania placówki takie jak: sprzęt szkolny, pomoce dydaktyczne, środki czystości, materiały biurowe, tonery itp. Dokonywanie zakupów, przygotowanie sprawozdania i nadzór nad realizacją programów rządowych. Rejestrowanie i publikowanie umów zawieranych przez Zespół Szkolno- Przedszkolny w centralnym rejestrze umów i porozumień poprzez udostępnianie ich w BIP jednostki zgodnie z uprawnieniami. Prowadzenie dokumentacji obrony cywilnej jednostki dokumenty poufne wg potrzeb; uczestnictwo w szkoleniach OC. Przygotowanie lokali wyborczych pełnienie funkcji koordynatora prac przygotowawczych związanych z wyborami lub referendum. Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji ds. gospodarki majątkowej odpowiedzialnej za przekazywanie, przyjmowanie i darowizny składników majątkowych oraz likwidację składników skasowanych (przychód i rozchód). Przekazywanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie danych zbiorczych dotyczących gruntów, pomieszczeń i wyposażenia szkoły.
StPr/25/2084
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 166 PLN

Obsługa kancelaryjno- biurowa Kolegium, prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie i redagowanie pism urzędowych, decyzji, korespondencji, przyjmowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także elektronicznej), obsługa interesantów, archiwizacja akt spraw zakończonych wraz z przekazaniem do Zakładowego Archiwum, obsługa posiedzeń Kolegium, przygotowanie dokumentów, protokołowanie posiedzeń, współpraca z innymi jednostkami administracyjnymi, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego. Umowa na zastępstwo; godziny pracy: 7.00- 15.30 Szczegóły oferty wraz z załącznikami dostępne są na stronie BIP Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku (http://sko.slupsk.ibip.pl/) w zakładce Zamówienia publiczne i ogłoszenia w folderze Oferty Pracy.
StPr/25/2081
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Nauczyciel języka niemieckiego z kwalifikacjami do nauczania języka oraz przygotowanie pedagogiczne. Wynagrodzenie zależne od posiadanego stopnia awansu zawodowego. Praca na czas określony od 01.12.2025 na czas zastępstwa
StPr/25/2079
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN