Za nami XV Kongres Stolarki Polskiej – jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku krajowej stolarki budowlanej – które przyciąga liderów, ekspertów i praktyków branży. W tym roku dyskutowano m.in. na temat „Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej?”. Jednym z uczestników tego panelu był Tomasz Szymański, dyrektor marketingu Drutex SA.
Wydarzenie zorganizowane przez Związek Polskie Okna i Drzwi łączy w sobie inspirujące dyskusje, wystąpienia czołowych ekspertów oraz prezentację najnowszych trendów – jakie rysują się przed branżą. Piętnasta edycja, na której gościło kilkuset uczestników, odbyła się w podwarszawskiej Jachrance.
Tematem tegorocznego Kongresu była przyszłość branży, nowa era budownictwa, biznesu i technologii. Program merytoryczny stanowiły cztery bloki tematyczne, w których udział wzięli wybitni eksperci i przedstawiciele branży budowlanej.
W bloku tematycznym pn. „Marketing 360: Jak połączyć online z offline i wykorzystać potencjał tradycyjnych metod w erze cyfrowej?” – na panelu dyskusyjnym „Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej?” wystąpił Tomasz Szymański, dyrektor marketingu Drutex SA. To doświadczony menedżer z ponad 20-letnim stażem w obszarach marketingu, sprzedaży (B2B, B2C, e-commerce) oraz zarządzania biznesem. Koncentruje się na realizacji ambitnych projektów, ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności marki Drutex oraz na transformacji cyfrowej, która ma na celu wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych.
- Jestem głęboko przekonany, że cyfryzacja nie tyle zmienia fundamenty marketingu, które pozostają niezmienne, co przede wszystkim udostępnia nowe narzędzia, otwierające zupełnie inne możliwości prowadzenia działań marketingowych – mówi Tomasz Szymański. – Dziś możemy docierać do klientów niemal w trybie one-to-one, personalizować ofertę, analizować dane i optymalizować działania z precyzją, która jeszcze do niedawna była poza zasięgiem.
Paradoksalnie, to właśnie cyfrowa era jeszcze silniej premiuje marki wyraziste, autentyczne i spójne – z którymi ludzie chcą się utożsamiać.
- W Drutex stawiamy na rozwój technologii, ale jeszcze mocniej na siłę marki i relacje. To one są naszym rzeczywistym wyróżnikiem na rynku – zaznacza Tomasz Szymański.
Drutex stawia na nowe technologie związane z cyfryzacją. W tym roku ruszył z globalną kampanią wizerunkową w sieci, skierowaną do klientów B2B oraz B2C, w kraju i za granicą. Długoterminowy plan zakłada dalsze rozszerzanie działań poprzez kanały digitalowe – pozwalające na wzmacnianie rozpoznawalności marki oraz promowanie nowych produktów.
Drutex jest prekursorem wielu działań, nie tylko na rynku stolarki okiennej – co przyczynia się do zachowania statusu championa w swojej branży.
[ZT]8108[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz